czwartek, 20 stycznia 2011

URODZINY SEKCJI (z dowcipnym komentarzem)

łagodne spojrzenie DZIKA


Treser i DZIK 





gwóźdź dla programu 





i program (treningowy) we własnej osobie





najpiękniejsza koszulka dla najpiękniejszych






...







-Treser: "jaka ona wspaniała"
- Tygrys: "jaki on wspaniały"
-Mistrz Drugiego Planu: "jacy oni wspaniali"

-Miechu: "jacy my wspaniali"








-<your name here> : "Jak oni dobrze odmieniają przez osoby!!"








Obsługa kaloryfera czyli jak się rozgrzać

...
 ...







 -Lucek: "robi tu się gorąco"








...









Treser : najwyższy szczebel kariery










Dziewczyny, tak to się robi!!! 










gry i rozrywka intelektualna










 Lucek: "ale obciach, znowu będę musiał ojcu wycierać czoło..."









 ...



















 tak robią to chłopcy








 a tak mężczyźni














 Dzik dopiero zaczyna karierę








 SEKCJA: temu zbroja opada, temu ręka się odkręciła, a tamten  się modli,









 ...






















 
taką dłoń widziałem w Kaplicy Sykstyńskiej chyba
dalej już tylko walka










 Zuch: "yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy"










Tygrys: "Nosz kur... złamałam tipsa"
Aga: "No i po tipsie"
Zuch: "yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy"




4 komentarze:

  1. No, to się kolega emeryt sekcyjny postar(z)ał

    OdpowiedzUsuń
  2. podlinkuj to w końcu na forum !!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na któryś zdjeciu zobaczyłam Lucjana, aż odetchnęłam - już sie bałam, ze w szale świętowania rodzice nie patrzą, a dziecko na podsufitce ;)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Anula i Lucek cieszę się że Was widzę :)
    Asia O.

    OdpowiedzUsuń