wtorek, 15 marca 2011

MACHOW marzec


No i wreszcie pogoda łaskawa pozwoliła wyskoczyć na baldy w okolice Błędnych Skał (tzw. rejon Machov). Mocno rozchorowany nawet nie włożyłem butów ale koledzy to dopiero pokazali klasę. Mi za tu udało sie zrealizować kilka zamysłów fotograficznych, które przedstawiam poniżej. 
Zdjęcia nie są, jakby to ująć, "starannie dobrane", chciałem po prostu mieć kila  typowych ujęć w kolekcji. Cóż, niektóre są mocno wytarte, a nawet podpatrzone u innych mistrzów (radlakos.blogspot.com) ale ja chę i już ;-) , zresztą trudno chyba we wspinaczce znaleźć kadry zaskakujące i nowatorskie. Dodam jeszcze, że plener uzmysłowił mi w pełni możliwości wykorzystania lampy młotkowej w fotografii dziennej (poza oczywiście wybijaniem stopni w lodzie i śniegu na podejściach).

Pod niektórymi fotami, no nie mogłem się powstrzymać, powpisywałem komentarze. 



zwierzyna leśna: DZIK (Sus scrofa)












































Mrozek lekko się ściął ;-)







ekwipunek bulderowca





































-co wy tam robicie łobuzy?
-nic plose pana
-jak to nic, to co tam jest pod kamieniem?
-Mrozek chwyta plose pana, psygruntowy
















2 komentarze:

  1. Szkoda, że komentować można tylko grupę zdjęć - czasem częściej język świerzbi, a juz po całej serii nie ma tego efektu ;)) Np, że "to zdjecie pewnie robiłeś na leżąco, co?"

    OdpowiedzUsuń
  2. No, na leżąco, leżałem na górze na kamieniu a Dzikut się napinał :-)

    OdpowiedzUsuń